Hockey

Idag blir de spännande då cheferna har bjudit oss på Ica på hockey med egen loge och tre rätters middag. Vilken lyx. 



Förrätten glömde ta kort på resten.




Små spelarna fick även visa upp sig.


 
Å självklart vann Modo med 4-2 mot Frölunda vi var så duktiga att heja på dem!
Hade jätte skoj de får vi jätte gärna göra om!

Jag och Poo ❤️

Skoter

Fick projekt av gubben och barnen att klä om skoter dynan. Hade ett svart fusk skinn. Men jag tog och pimpade den lite😊
Förre

tog lös de gamla överdraget för att göra ett mönster.
Mycket stift att plocka bort men tillslut så var allt löst.

Tror gubben blev ganska så nöjd med Yamaha 440 logan.

Nästa projekt blir nog att fixa sonen och dotterns 250.

cernitlera

Detta ska bli skoj. Håller på att tillverka egna knappar i cernitlera. Nu ska jag bara vänta på att ugnen ska bli var å sen. Ska de in.


Lampa

Var en sväng till Sollefteå och Långsele idag med Anna-Karin. De var skoj var ett tag sedan bara hon och jag var iväg. Synd bara att de är dåligt med loppisar på fredagar. Men men, vi hittade iaf två stycken. På ena loppisen i Långsele hittade jag en lampskärm som jag ska göra om till ett bord.
Vi passade även på att gå på godisaffären i Långsele. Mysig liten butik med MYCKET godis!
Började på kvällen att försöka ta bort tyget på den. Så nu ska de slipas och målas. Sedan är de bara att såga till en skiva. Återkommer med den bilden.
Före

Efter


RSS 2.0