Bilträff SMF Sollefteå

Var på bilträff idag i Sollefteå. Mycket vackert att titta på och  låga glada och trevliga personer träffade jag. Passade även på att gratta mamma på morsdag. 
De som blev som en stor överraskning för mig var när Lillemor från SMF kommer fram och säger att jag har blivit nominerad till bästa klädseln! Å ännu roligare var att jag vann😄 brukar för de mesta ha mina retro klänningar och fixa håret men har aldrig blivit utses tidigare. 
Tack än engång att ni röstade på mig😉






Duster

Känns skoj. Har börjat att riva min 360 som ska sitta i dustern. Såg väldigt bra ut under topparna😊 så nu ska de rengöras och beställa nya packningar och ny vatten pump. Sen ska de skruvas ihop och sen blir de målning av motorn.
Känner mig stolt då de är jag som fixar den och inte gubben 😄



Fortsättning följer.

RSS 2.0