Stickning

Pga att jag har legat i influensan har jag inte orkat pysslat har legat i över 40 graders feber i två dagar varit helt borta. Idag har jag hållit mig vaken och legat och sett på tv. Kom då på att jag skulle sticka en tub åt Anna-Karin. Ungefär som en Åre mössa fast öppen på bägge sidorna så hon får ut sina dreads genom den :) så nu är den klar ;) hoppas hon blir nöjd...


Tapetsering

Nu ska de in med lite färg är sååå less på den färg lösa tapeten blir en grön blommig istället ;)


Väskor

Var hos Anna-Karin och hennes familj i helgen :) hade super mysigt som vanligt. Vi pysslade på med våra dockskåp. Gjorde några väskor som jag blev ganska så nöjd med ;) och piffade till trappen lite...


Dockskåp

Håller på att fixa dockskåpet sedan jag var lite. Satt uppe till halv 2 i natt å pysslade :) kunde inte sluta.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3546376/images/2013/pic_5114c6e7ddf2b36bf2279aeb.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3546376/images/2013/pic_5114c738e087c3425daf15fd.jpg" class="image">


Pyssel

Hemma med sjuk dotter idag. Så mamma passade på att pyssla lite :)
Började med att måla ramarna till mina tavlor som jag fått av en kompis ;)
Sedan grundade jag en korg som ska bli orange


Helg

Helgen har varit helt underbar. Åkte med gubben, Anna-Karin och Fredrik till Lycksele på fredagen och sov över till på söndagen. Var lite shopping, god mat och show med Top Cat's helt underbart! Passade även på att gå på lite loppisar och gjorde lite fynd :)
Passade även på att basta lite då a-k föräldrar har en bastu. Å så underbart funderar på att fixa en hemma med, men då måste vi nog bygga ut ;)


RSS 2.0