Experiment

Håller på att experimentera lite men rödvinbär och svartvinbär. Klippte av några grenar från buskarna ute och satte i vatten.
Nu är de om planterade och verkar växa och trivas i vårt kök :)
Blir spännande och se till sommaren hur de klarar sig ute.


Barnas rum

Äntligen har jag satt upp hyllorna som jag har gjort. Med hjälp av Fredrik också :)
Barnen var jätte nöjd då de äntligen fick sina moln hyllor...


Prylhylla

Håller på med prylhyllan lite att göra men åt rätt håll nu ;)
Ramen ihop limad så nu ska tapeten på plats
Upp daterar med fler bilder sen.


Magneter

Tog och knåpade ihop några magneter i kväll vart några tråkiga som fick donera sina magneter dock men de vart roligt att få någe nytt på kylskåpet ;)


Etiketter

Idag kom mina namnband som jag kan sy på de kläder jag gör :) vart jätte bra dock ser de ut på bilden att texten är röd. Men den är brun ;) jätte nöjd vart jag iaf :D


Pyssel

Några fler pappers klämmer ;)
Hittade en annan idee med idag som jag var tvungen att prova då jag kom hem :D vart ganska nöjd men måste köpa lite snyggare detaljer sen är de bara att producera...


Kom ihåg klämmer

Har varit och hälsat på i bölen i dag hos bästa vän som finns är så glad att jag har henne "Anna-Karin". Fått lära mig flå en tupp och sedan råkade jag få med mig lite tapeter hem så jag satte igång å pysslade då jag komme hem ;)
Håller på med mina kom ihåg klämmer snart klara...


Dockor

Håller på att pyssla lite med mitt dockskåp. Har börjat med min första docka. Pilligt fast roligt :)


RSS 2.0