För de är ingen vanlig dag, för de är.....🎶🎶

Idag fyller min farbror Roland 50år. Stort grattis!
Vi blev bjuden på kalas i gårdnäs gammla skola. Jätte mysig. De bjöds på kaffe kaka och tårta. Sen blev de lek och bus ute. Spelade cubb, bämington och sedan blev de 
tipspromenad. Frågorna var självklart om Roland. 
Packet öppning
Super god smörgåstårta!

Lite presenter som han fick...

Pappa, Roland å gubben min ❤️
Kicki å Jimmy 
Lill skruttan min❤️
Lill gubben min❤️




Lite fler kort...

När vi kom hem fick gubben vända och åka ner till Gävle.
Hans bror ringde å sa att bilen inte fungerade så de var bara att åka ner och hjälpa han. Så nu är man gräsänka då 😕
Hoppas att allt går bra för dem bara!!! 


Lite otur

Klantade mig på jobbet i torsdag. Råkade klämma högra långfingret i balpressen. Gjorde ganska så ont.
Men valde att åka in på sjukan idag för att de fortfarande gör ont...
Fick svaret att jag klämt sönder mjukdelarna i leden 😔
Så nu är man sjukskriven en vecka till att börja med...
Tur att man hade sällskap av A-K iaf när vi satt på akuten.
På våg hem passade vi på att svänga förbi hos mormor min i resele. 




Parken ikväll

Först lite cruising sedan Brolle på parken. Ska bli skoj A-K och Fredrik följer även med. Tråkigt att gubben aldrig kan följa med oss pga jobb. Håller tummarna att nästa år kan även han följa...
Samling innan vi ska köra
Brolle först ut
Sen dans och musik på kvällen!





Glad midsommar!

Idag är de bilträff på nipan i Junsele. Trots de dåliga vädret dök de upp massa fina bilar



Fanns även tivoli för barnen

På kvällen kom storra syster med familj och åt innan de var dax att ut å köra inge


Dagisavslutning, skolavslutning och student

Lill thyra har haft sin sista dagisavslutning. Till hösten börjar hon skolan. Oj vad tiden hårfort. Men så duktiga barnen var både dans sång och teater

Tims andra skolavslutning. Blir alltid lika tårögd då man sitter i kyrka och hör på alla tal och musik. Superduktiga barn

Sist men inte minst. Nu har min minsta bror också tagit studenten. Tiden går fort å de blir stora. Mamma hade fixat gomat efter studenten










RSS 2.0