Familj

Förra helgen var vi ner till Bollnäs och hämtade två afrikanska dvärgjetter. De är såååå mysiga och roliga.
Pia är mamma åt Hubert som är ca 6 månader gammal.
Om allt går som de ska, så ska Hubert få små syskon i slutet av mars 😊 vi vet inte om de är en eller två små chillingar som hon väntar.
Barnen tycker att de är jätte roligt då vi går ut till dem.




Julklapp

Igår hämtade jag ut min julklapp som jag fått av gubben å barnen 😊var såååå glad!!!

Första sömnaden blev två mössor till barnen



Fix å trix hemma

God fortsättning på er alla. 
Nu är de 2014, oj vad de gick fort...
Har fixat lite här hemma i hallen med hjälp av världens bästa Anna-Karin. ❤️ 

Vi flyttade ut den stora byrån och ersatte den med en lite mindre. Känns som att rummet blev större 😊
Hade lite energi kvar då jag kom hem efter jobbet idag så då målade jag klart garderoberna och satte fast handtagen.
Nästa projekt blir att måla om väggarna, men de får bli en annan kväll 😉



RSS 2.0