Getterna

Idag fick små killingarna träffa varandra alla 5 chili och Emelie började att stånga på varandra medans Gunnar ville vara med men vågade inte riktigt. Peppar och Felicia höll sig lite på sidan och tittade försiktigt på och mumsade på hö. Alla tre mammor tyckte nog inte att de var så roligt då barnen inte va hos dem...


Saft kok idag!

Tog fram lite bär ifrån höst skörden idag och kokade lite svartvinbärssaft. Var så tråkigt vänder ute ändå så man kunde hålla sig inne plus att de var ett lagomt göra då jag inte får använda högerhanden pga skadan. Nu ska de bara svalna så ska de smakas och se vad de blev😉



Pyssel

Har försökt pyssla lite då jag är sjukskriven.
Fick en awab pall av Anna-karin😊
Den var inte så vacker men med lite omvårdnad
Så blev de inte så dumt.
Före
Mellan

Resultat 


Skrapade bort färg och gamal rester från steg och sits. Gnugga med lite svinto. Hittade ett tyg som jag limmade fast med Karlssons klister och sedan målat två lager klarlack. 
Väldigt nöjd med resultatet.

Nu blir de till att vila lite då jag har gjort illa handen då jag halkade. Så klart var de höger😕 ska vara sjukskriven i 4 v till att börja med iaf.

RSS 2.0