Färgning

Passade på att köpa lite textilfärg då vi var i Lycksele i helgen. Vart 4st handdukar två linnen å en blus som vart rosa ;)


Pyssel

Vart en heldag idag men städning :)
När Anna-Karin med familj åkte ikväll så passade jag på att pyssla lite. Vart en ficka att ha dosor och lite annat smått som brukar ligga på tvbordet. Blev även en kudde utav biten som vart över. Nu ligger jag på soffan nöjd och trött å tittar på "Äntligenhemma"


Bron

Nu är den tömd på massa rat. Vart en hel släpvagn som ska på tippen på torsdag tack Anna-Karin å Thyra för hjälpen. Vart en sväng förbi bölen med å hälsa på a-k:s ny kläckta bebisar. Nu ska vi hämta Elliot å sen handla ;)


Städa

Idag är jag och Thyra lediga. Tim har precis åkt på skolan. Dagen projekt blir att städa och sortera både inne och ute på bron. Går fort att man dumpar saker på bron på vintern. Men de ska vi försöka fixa idag. Anna-Karin skulle även komma förbi en sväng idag med. Så vi ser väl när hon dyker upp med ;)


Te

Köpte dessa två när vi var nere i Linköping hos gubbens bror. De var jätte goda :) går att dricka både varm och kalla... Å de var ju snygga flaskor med ;)


Mössor

Barnen har velat ha kepsar med wwc loggan . Men jag tycker att det är för kalt ute än så jag satte mig å sydde mössor istället till dem...


RSS 2.0