Städ

Idag har jag varit ledig från jobbet pga att jag jobbar helg😏 Tänkte att jag skulle ta de lugnt och vila ryggen men blev lite pyssel sugen, så jag gjorde färdigt ramen jag köpte på loppis rundan i lördags. Blev en anslagstavla som jag kan ha alla mina glasögon på.
Passade på att städa den hörnan då jag ändå skulle sätta upp ramen.

Ramen

Råkade bli några solglasögon när jag och gubben åkte till Ramsele förra veckan. Äkta glasögon från 60-70 tal alldeles nya för 10kr/st. 😀

Saxlampa

Köpte för ett tag sedan en lampa av Anna-Karin, men kände att jag ville göra om skärmen så de skulle passa mig😊 tog fram mina gamla plastband och började att fläta. Ganska så nöjd plus att gubben fick en egen läslampa då han vill titta i biltidningar medans jag vill se på tv.
Före
Efter

Tada nu sitter de på väggen😉

RSS 2.0